본문 바로가기
각하음악

STING - Moon Over Bourbon Street [각하의 enjoy~Music]

by 大長今 남편 정PD 2021. 2. 4.
반응형

STING - Moon Over Bourbon Street [각하의 enjoy~Music]

 

Moon over Bourbon street-Sting

https://youtu.be/5i_0PkOqLKA

 

Sting - Moon Over Bourbon Street (Live in Toscana - 2001)

https://youtu.be/GlJQdpOpAnc

STING - Moon Over Bourbon Street

https://youtu.be/_ryDInILDjc

Moon Over Bourbon Street

https://youtu.be/5A_3M6pkMls



sting - moon over bourbon street 가사 / 해석

There's a moon over bourbon street tonight
오늘밤 버번가에 달이 떠 있다

I see faces as they pass beneath the pale lamplight
창백한 등불 아래를 지나가는 얼굴이 보인다

I've no choice but to follow that call
나는 그 전화를 따를 수밖에 없다.

The bright lights the people and the moon and all
밝은 불빛은 사람들, 달 그리고 모든 것을 밝혀준다

I pray everyday to be strong
나는 강해지기를 매일 기도한다

For I know what I do must be wrong
내가 하는 일이 잘못되었다는 걸 알기 때문이다

Oh you'll never see my shade or hear the sound of my feet
오, 넌 내 그늘을 보거나 내 발소리를 들을 수 없을 거야

While there's a moon over bourbon street
버번 가에 달이 떠 있는 동안

It was many years ago that I became what I am
내가 지금의 내가 된 것은 수년 전이다

I was trapped in this life like an innocent lamb
나는 순진한 어린 양처럼 이 삶에 갇혀 있었다

Now I can never show my face at noon
이제 나는 정오에 내 얼굴을 결코 보여줄 수 없다

And you'll only see me walking by the light of the moon
달빛을 받으며 걷는 나를 볼 수 있을 거야

The brim of my hat hides the eye of a beast
내 모자의 챙이 짐승의 눈을 가린다

I've the face of a sinner but the hands of a priest
나는 성직자의 손에만 죄인의 얼굴을 했습니다.

Oh you'll never see my shade or hear the sound of my feet
오, 넌 내 그늘을 보거나 내 발소리를 들을 수 없을 거야

While there's a moon over bourbon street
버번 가에 달이 떠 있는 동안

She walks everyday through the streets of New Orleans
그녀는 매일 뉴올리언스의 거리를 걸어다닌다

She's innocent and young from a family of means
그녀는 순진하고 의미 있는 집안에서는 어리다

I have stood many times outside her window at night
나는 밤에 그녀의 창문 밖에 여러번 서있었다

To struggle with my instinct in the pale moonlight
창백한 달빛 속에서 내 본능과 투쟁하기 위해

How could I be this way when I pray to god above
내가 위에 신에게 기도할 때 내가 어떻게 이럴 수 있겠니?

I must love what I destroy and destroy the thing I love
나는 내가 사랑하는 것을 파괴하고 파괴하는 것을 사랑해야 한다

Oh you'll never see my shade or hear the sound of my feet
오, 넌 내 그늘을 보거나 내 발소리를 들을 수 없을 거야

While there's a moon over bourbon street
버번 가에 달이 떠 있는 동안

반응형

댓글