본문 바로가기
각하음악

have i told you lately that i love you [각하의 enjoy~Music]

by 大長今 남편 정PD 2021. 1. 8.
반응형

Rod stewart - have i told you lately that i love you 

[각하의 enjoy~Music]

 

 

절친들과 밤새 마시구 놀다가

다음날 저녁

이나

부부동반으로

만나는날이면~

 

남자들은

아내들에게 이노래를 

불러주면서

되려 남편들끼리 감동하지만...

 

결론은...

 

아내들은

전부들...

 

별루 라고 한다...(/ㅡ_-)/~

 

 

Rod Stewart

Unplugged...and Seated -

Have i told you lately (Performing MTV Unplugged)

 

 

youtu.be/-C-YqmLtVJ4


Rod Stewart - Have I told you lately That I love   가사 / 해석

Have I told you lately That I love 
내가 당신 사랑한다고 최근 말하지 않았나요.

Have I told you There's no else above you
내가 당신보다 나은 것은 없다고 말하지 않았나요. 

Fill my heart with gladness 
즐거움으로 내 마음을 채워줘요.

Take away all my sadness
내 모든 슬픔을 가져가 줘요. 

Ease my troubles 
내 모든 문제들도.

That's what you do
그게 당신이 하는 일이잖아요, 

For the morning sun in all it's glory,
찬란하게 빛나는 아침 해가

Greets the day with hope 
희망으로 새날을 맞이하네요.

And comfort too. 
그리고 맘을 편히 하네요. 

You fill my life with laughter
당신은 웃음으로 날 채워주지요. 

And somehow you make it better
어떻든지 당신은 낫게 해주지요. 

Ease my troubles 
내 골치거리들을 쉽게 해주지요. 

That's what you do.
그게 당신이 하는 일이에요. 

There's a love That's Divine
신의 사랑이 있네요. 

And it's yours and it's mine
그리고 당신과 나의 것이지요. 

Like the sun 
해처럼 말이죠.

And at the end of the day
그리고 마지막 날이 오면 

We should give thanks and pray 
우린 감사하고 기도해야 해요.

To the one, to the one,
하나님에게, 하나님에게 

Repeat (반복)

---------------

And have I told you lately That I love you 
최근에 내가 당신 사랑한다고 말하지 않았나요.

Repeat(반복) 

Take away all my sadness 
내 모든 슬픔을 가져가세요.

Fill my life with gladness 
기쁨으로 날 채워줘요.

Ease my troubles
골치 아픈 것들을 다 쉽게 해줘요. 

That's what you do 
그게 당신이 하는 일이잖아요.

 

[ 각하 음악 ]

 

 

반응형

댓글