본문 바로가기
각하음악

Commodores - Easy [각하의 enjoy~Music]

by 大長今 남편 정PD 2021. 1. 15.
반응형

Commodores - Easy [각하의 enjoy~Music]

 

 

 

 

 

 

 

Commodores - Easy - 1977 

https://youtu.be/BVbDUc-yHLM

 

Commodores - Easy (1977 Long Version) HQ

https://youtu.be/UUBKVIhk-OE

 


Commodores - Easy    가사 / 번역 / 해석


I know it sounds funny 
우습게 들린다는 걸 알지만
but I just can't stand the pain
아픔을 견딜 수가 없어
Girl I'm leaving you tomorrow
난 널 내일 떠날 거야 
Seems to me girl you know I've done all I can
내가 할 수 있는 건 다 한 것 같아 너도 알잖아
You see I begged, stole, and I borrowed
내가 빌고 뺏기고 빌린 걸 알잖아

That's why I'm easy
내가 마음 편한 이유야 
I'm easy like Sunday morning
일요일 아침처럼 편안해
That's why I'm easy
내가 마음 편한 이유야 
Easy like Sunday morning
일요일 아침처럼 편안해

I wanna be high So high
난 높이 올라가고 싶어 아주 높이
I wanna be free to know the things I do are right
내가 하는 일이 옳다는 걸 알 수 있도록 자유로워지고 싶어
I wanna be free
난 자유로워지고 싶어
Just me Oh babe
단지 나로

That's why I'm easy
내가 마음 편한 이유야 
I'm easy like Sunday morning
일요일 아침처럼 편안해
That's why I'm easy
내가 마음 편한 이유야 
Easy like Sunday morning
일요일 아침처럼 편안해
♬♬♬

 

반응형

댓글